thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Roligt värre

Kategori: En vardag

Fick sov morgon i morse. Vi kom överrens om att åka till jobbet vad tio eftersom lacken kom först då. Så gick hem och slaggade på soffan i en timme. Drömde världens bästa dröm, det var den bästa jag någonsin haft. Helt underbar. Tills jag vaknade :/ Blev rätt ledsen så. Önskade och önskar att jag aldrig skulle vaknat..
Kort arbetsdag. Lackat väggar från 11 - 15 ungefär. Hade inget mer att göra så vi åkte hem. Måste ha ställningar och sånt för att kunna göra något mer alls ;P

Glömde skriva igår att jag även fått ett usb+minneskort till luren av syster :D Den var de bästa! ^^
Släkten var ju här igår. Som vanligt perversa diskutioner och allmänt sjuka saker. Men det bästa var nog detta:

Mamma
: vi såg något sjutk program på tv, en kille som hade odlat en benikemask i magen för att se hur lång den kunde bli. Men han skulle gifta sig så hans fru tvingade honom att ta bort den.
Jag: Ja, rätt grose kan man väl säga.
Bror: Ja.. men dom på jobbet säger att jag har en annakonda. Den slukar allt, och ibland sticker han ut för att ta en mus eller råtta ibland. Men det blir så jobbigt när han ska ta en kanin för det gör så ont när han ska in igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: