thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Aldrig ha?

Kategori: En vardag

Jag tycker att det är så sjukt fint med de där trekantsbinisarna som man knyter kring naken. Det är nu som man önskar att man inte var "storbystad" :( Eller.. det önskar jag ju iof alltid. Hittar ingen bikini som både ser bra ut och som man kan ha. TJEJER, glöm det här med att ni önskar er större boobs. Det är inte så kul som man kan tro :/


Den första är en sån modell jag egentligen vill ha. Det är skitsnyggt :) Men den andra Var också söt! Och det är en sån jag kan använda, men eftersom dessa båda kommer från ellos så kan jag inte köpa dem heller :(
Kan aldrig ha beställda bhar >< It susk!

Kommentarer

  • Robin säger:

    Becca, hag måste prata med dig. Adda min msn: [email protected]



    Det är viktigt!

    2008-06-06 | 20:27:23
  • Matilda säger:

    Från ellos kan du LÄTT beställa. jag beställde en bh till mig, i 70a, inte ens min mamma kunde ha den, den var skitstor! och de mamma beställde till sig själv, i tre olika modeller var med alldeles för stora, så storlkarna är vekrligen itne för små iallafall :P sen så tar man på faktura, och passar den inte skickar man tillbak så skickar de en ny storlek :D

    2008-06-06 | 20:28:54
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: