thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

En del människor vet ni

Kategori: En vardag

Har fortfarande ont i armar och sånt. Men det börjar släppa lite nu :) Skönt om det kunde släppa ännu mer till imorgon så jag kan arbeta lite mer. Annars lär jag nog avlida på plats! Iof kan det vara för jag tog tablett tidigare idag. Ska nog ta en imorgon med, så kanske det lindrar litegrann iallafall? ^^

Nu känns det som jag har skrivit så mycket idag att jag har idétorka. Kanske dags att sluta? Spara saker tills jag verkligen har något vettigt att skriva? ;P Ja. Så får det bli!




Jag har bara två ord jag vill tillägga.. no names:
SCREW YOU! :)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Va? krippehar väl aldrig sagt till dig att hans bräda är bättre? :P

    2008-06-08 | 20:35:20
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: