thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Freak?

Kategori: En vardag

Ja det är hur härligt som hellst nu såhär 1 Juni :) Varför jag tycker det är för att det är sommar .. och så fyller jag ju år om 28 dagar! ;D. Dock spelar det ju egentligen ingen roll, men det är alltid kul att ha något att se fram mot :) Min sommar kommer änsålänge se ut såhär:
- Första praktikperioden slut 3/6
- Säga hejdå till lärarna, skolan slut 5/6
- Nationaldagen 6/6 (då hittar man alltid på något kul^^)
- Sommarjobbet börjar 9/6
- Jag fyller 18 år 29/6 (:
- Utebio -/-
- Bada lite här och var
- Jimmy kanske kommer ner från ingemanland (;
- Sommarjobbet slutar den 4/7
- Lund/Malmö 25/7 - 29/7. (Kanske bli några dagar mer)
- Stockholm för att träffa Ellen ?/8
- Upprop på skolan 19/8
- Praktikperiod 2 börjar 20/8
- Augustibullret börjar sedan efter det (:

Kommer nog bli massor mer, men det är det där som är inplanerat just nu. Såhär på ens sista sommarlov! Då ska man minsann passa på :)

image222


Hm måste köpa nya sommarskor. Märkte att jag vuxit ur de jag hade förra året. Segt nu när man köpt nya skejtskor, istället för att vara smart och köpa något att ha i sommar! Men jag går gärna och svettas i de nya. Dom är snygga nog att ha på sig i värmeböljan ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: