thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Fredagar rocks!

Kategori: En vardag

Eftersom en viss maddam är som en hök över mig för jag skriver "så sällan" så får jag ta och skärpa mig och få ner lite mer text om dagarna (när man nu har tid lust och ork ;P).
Jobbade från 10 - 1 idag. Kände världens stress bara för att få sluta. Fick nämligen gå när jag var klar. Så gick jag till min kära far och var där tills halv fem då vi skulle hämta mamma :) Alltid lika kul på hans jobb! Tog ett kort på när han lagar några kablar på taket, men har inte lagt in den än. Gör det sen tror jag allt :)
Så blev det hemmagjord pizza idag! MUMS. Så nu sitter man här, proppmätt till 1000.

Vill krypa ner i sängen och se på film, bara gosa ner sig och njuta. Men känner på mig att jag kommer somna då. Gör näst intill det nu när jag sitter här och skriver. Ackackack ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: