thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Frustrationen växer

Kategori: En vardag

GAHR blir galen. Söker på videos på youtube, men trofasen att den ska strejka för mig! Det tål att upprepas: GAAAAHR! Jag som just kom på massa låtar jag vill höra som jag faktist hittade där ;o Nåväl, får nöja mig med musik på datorn. Som jag förävrigt hört ungefär 1miljon gånger (men trotts det funkar dem fortfarande!)  =)

Humpf (som Tom skulle säga), jag måste fixa ett par halvlånga brallor. Det finns ju dock inga jag vill ha på stan. Eller jo, men de ska ju vara så satans dyra. Fast hittade skitsnygga på herravdelningen på Newyoker :) Skapligt billiga med! Funderar på fall man ska investera ett par sedan när pengarna kommer in. Har bara jättekorta och mjukis. Och mjukis blir så varmt när man har dem ;/ + att de inte sitter speciellt bra. Så hittade jag en kepa där som jag vill ha! Men det är inte direkt ett måste just nu ;P Mer brallor som behövs. Dock går jag sällan i mina "civila" kläder. Men om tre veckor kommer jag det, och då är det förhoppningsvis fint väder så man kan ha dem också! :D Måste även införskaffa lite nya linnen och sånt. Är rätt renplockat på dem i garderoben. ^^


Typiskt mig, screwing it all up.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: