thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Goda råd är inte alltid bra möjligheter!

Kategori: En vardag

Imorgon är det fredag. ÄNTLIGEN. Gu vad jag ska sova! (har jag fått för mig iallafall). Rätt lugn dag sa larsson, eftersom han egentligen ska vara ledig och jag måste jobba så skulle vi ta det lite lugnare sådär. Inte jobba så länge :) Sånt gillar vi. Men åandra sidan är vi värda det. Ingen av oss har någon som hellst ork eller kraft kavr i axlarna efter två dagars målning av tak. Hm, vad kan ytan vara på? 150 - 200kvadrat? Hur segt som hellst eftersom vi måste använda rullar och penslar istället för att spruta taket så det blir snabbare klart. Nej nej, det ska vara traditrionellt även fast bygget ligger långt efter. Men det är ju deras bekymmer, vi är bara inhyrda, gnällande extramålare! ;)

Min mobil laddas just nu. Batterit dog hur snabbt som hellst. Lite segt om jag har ett dåligt batteri nu när det är sprillans ny :/ Men laddar den som sagt nu så får vi se hur länge de håller. Har bilder på den som jag ska lägga in, på bygget :) Kommer bli lite bättre bilder nu eftersom det är 2pixl på den här mobilen.

Så nu är det tre dagar kvar tills man fyller år med! wuhu (A)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    det var inget, ja är inte i halstad på din födelse dag! räknade en månad fel, tänkte 29 juli ;)

    2008-06-27 | 12:28:00
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: