thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Godmorgon!

Kategori: En vardag

Så nu är man vaken med. Hade ett helvete med att försöka sova igårkväll. Fastnade framför tvn, där det var 'hiphiphora' på. Men så kommer det en satans mygga som gör att jag fick spel. Det enda jag koncentrerade mig på var att hitta den fan och bli av med den. Först tänkte den flyga in i ögat (vet inte varför?) och sedan rakt in i örat! Jag menar, vad är det med myggor och öron?! Iallafall så försökte jag slå ihjäl den fan men neej den var för långt borta. Tillslut försvann den och gömde sig någonstans. Så där låg jag vaken i 45min extra bara för en mygga!

Funderar på att dra ut med skejten en stund sen, var länge sedan ;o men det blir ju så när man absolut inte har någon ork kvar under vardagen. Så måste jag börja på den där specieltl Jumpstyle hoppen som jag och Luukas ska köra i augusti ;) Haha måste lära mig den! Kommer dock dö efter halva med tanke på hur kass min kondition är.
Vill börja jogga med, men har kommit fram till att det är bättre att ta det sen när jobbet är slut. Då kommer jag ha mer ork och tid till det ;P (ja, nu kommer en viss person säga 'bortförklaringar!!').

Kommentarer


Kommentera inlägget här: