thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hej igen!

Kategori: En vardag

Nu känns det som jag latat mig igen. Men så är det när man är trött om dagarna. Men nu är det iallafall helg! ÄNTLIGEN. Larsson (en jag jobbar med just nu) var bakis idag för firman var på hugos och kollade på fotboll, så började halv tio och fick sluta 1 ;) Det kan jag kalla en soft dag! Nu ska jag ta det lugnt och snart ner och köpa Cola Zero som jag så duktigt varit utan i .. öh.. 2 - 3 dagar! :p

Imorgon är det midsommar, då blir det väl att ta de lugnt. Kanske om man skulle på något partaj eller om man blir hemma. Tror jag blir hemma eller så. Bräda lite :D Sen på lördag blir det Lkpg med min lille söta 'bror,' Sara :) hon hittar iallafall i lkpg så vi slipper komma bort oss helt! haha hade jag lugnt gjort om jag gått själv. Höll jag ju på att göra de senaste gångerna. och då skulle jag ändå bli mött på stationen! ^^
hur som havet så blir det att åka dit och roa sig lite. Äta på Bk, som jag aldrig någonsin ätit på. Ja, jag vet "VA HAR DU ALDRIG DET?". Och svaret är nej, det har jag inte :) Så det ska bli kul att recensera om det var lika bra som alla säger!
Så på söndag ska jag vara med Toy :) Var länge sen vi sågs kan man ju lugnt säga. Bräda lite med någon som kan :D

Hm, märkte nu att jag har massor av lasyr kvar på armarna. Och det går ju inte bort i första taget kan man ju säga.. tur att det är vattenbaserat iallafall :) slippa satans olja som sabbar kroppen totalt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: