thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hem från lkpg

Kategori: En vardag

Haft en skitkul dag med Sara i lkpg! Haha snacka om att skrattmusklerna fått jobba! Vi tänkte köpa godis.. men det kostade 10kr/hg så kändes lite onödigt. Men vi gick till en pizzeria och käkade och satt där ett tag. Var nice! Dock skrattade sara ihjäl sig när jag från tomma intet kommer med världens grej. Det kom in 5grabbs som jag knappt såg. Men rent reflex mässigt hände detta:
Jag: ojojoj då!
Sara: vaaa?
Jag: Ja?
Sara: HAHAHAHA!

Efter det mobbade sara skiten ur mig för det. Det och även att jag tappade mat ur munnen när jag satt och käkade. Jag kan inte äta normalt.. eller för allt del inte göra något normalt, när jag druckit cola! Jag + koffeinSocker = inget bra. ;)
Ska lägga in kort som jag tog från idag senare.. om jag kommer ihåg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: