thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hott hott hott!

Kategori: En vardag

Ush, svettades som en gris(?) på jobbet idag. Vi stod i ett litet utrymme intäckt i glas och svettades. Måste varit minst 55grader! Huvudvärk och självbad - nice. Så blev jag iaktagen av polacker med, dom verkade inte gilla mig.. dom sa rätt fula saker på polska ;P Inte så kul, men ja brydde mig egentligen inte så mycket. Hade annat att göra ;P

Imorgon har förmodligen min mobil kommit till posten, och lappen kommit hit. Så förhoppningsvis får jag den lille söte imorgon! Hoppas hoppas hoppas .. nått sånt ;) Så får jag lön med! Lön för mödan. GÖRNICE. Ska ju på krogen på lördagnatt med joel så de kommer väl lite lägligt :) + att det kanske blir stan imorgon om matilda har tid!


Ja just det, idag fyller den bästa JOEL år. Hela 21, grattis ponken! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: