thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är rätt bra på att tapetsera ändå!

Kategori: En vardag

Var ute i svärtinge idag och målade, drog tejp och tapetserade. Helt ok dag faktist :)
Jag har säker mycket att skriva, men jag orkar verkligen inte nu. Är sjukt trött (som vanligt?). Försöker få fram lite grann, men kan inte lova något ;) Paketet kommer nog under nästa vecka :) Ska bli kul att se om man kan ha sån tur att den passar. Men som vanligt kommer den inte att göra det ;P

Nu är det helg igen. Dock vet jag att den kommer försvinna lika fort som alltid! >< Men får ta vara på den stunden det är helg iallafall :) Är ju trottsallt fredag nu! Funderar på att hä på en film, hälla i mig cola zero, poppa popcorn och mysa ner mig i sängen :D Krigsfilmstajme!


Jag försöker faktist.
Men det är svårare än vad jag kan förklara..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: