thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kom igen, lite regn tack!

Kategori: En vardag

Idag har det varit skitjobbigt att jobba! Inte för arbetet utan för den oändliga hettan. Det låter som jag gnäller, men jag tror inte ni heller skulle vilja stå frivilligt i arbetsställ inne i ett nybyggd villa där solen bara gassar på.. OCH SPACKLA. Gud, det har ju varit jobbigt trotts att det blåst. Blåser ju inte ens kallt ;s REGN TACK. Hörde på Eastfm att dom pratade om regn på onsdag och fredag. Man kan ju hoppas :D Regna två dagar, det räcker! Då behöver inte naturen självantända heller ;P Made some money today! Feels allright :) Var på swedbank fram till elva och sedan den där villan ute i svärtinge. Har lite kvar att göra på banken så ska dit imorgon igen. :)

Jag har kommit på mig själv att jag 'missbrukar' (kan man kalla det så?) Cola Zero. Köper ju föfasen en flaska varannan dag.. om inte varje ibland? Men.. det är så gott :D Me want it, me must have it! ^^






<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: