thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Midsommar!

Kategori: En vardag

Det har varit rätt lugnt idag. Inte gjort allt för mycket, softat mest! Var med thyman på förmiddagen, sen över till asklöf och käkade och sedan träffade ja toy ett tag på stan. Så nu sitter jag här med min cider och funderar på att gå och lägga mig. Är hur trött som hellst, luft är inte bra för mig ;) haha! Ska ändå upp relativt tidigt imorgon, ska åka runt 1tiden. Inte för att något i lkpg lär vara öppet men man kan ju ändå roa sig ;D Saknar brushan, det var länge sen.. känns det som ^^

Är helt stel i axlarna. Skulle behöva massage, bara trycka lite. Men nja, får väl dras med värk ;) Eller så är jag allmänt gnällig för att jag är trött.. så kan det med vara! Aja, ska ta och göra mig iordning och krypa ner i sängs. Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: