thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Övertröttheten smittar över känner jag

Kategori: En vardag

Mina ögonlock börjar bli tunga. Kanske dags att krypa till kojs så man kan sova ut lite. Om man nu inte går upp tidigare imorgon? (Lär knappast hända!). Såg iallafall på 'We were soldiers' för ett tag sedan, och nu tänkte jag krypa ner och se på 'Den tunna röda linjen'. Har sett den, men kommer knappt ihåg den. George Clooney är med i den iallafall ;)
Om jag förstårs inte fastnar framför tvn. Det kan jag göra ibland.. sådär när den är ytters intressant ;P

Ska nog stänga av datorn med. Annars lär jag fastna här och somna i stolen sen. Så får se om jag skriver mer imorgon och sådär. :) Då är jag förhoppningsvis på bättre humör och piggare! Natti (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: