thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Regn, wuhu!

Kategori: En vardag

Kom ett litet stänk förut idag (vet inte hur de var med det här i stan men ute på "landet" där jag varit hela dagen så var det bara litet stänk). Snacka om att regn renar luften! ^^ Skönt, trotts att det blrv lite kyligt. Hoppas det riktigt spöregnar inatt. Alltid lika nice att höra regnet smattra mot altantaket (:
2 dagar kvar, sen helg!

Och som vanligt (känns det som) har jag inget direkt att skriva. Är skittrött, då menar jag verkligen TRÖTT. Skulle kunna gå och lägga mig nu, men det vore lite väl överdrivet. Vaknade 00:20, 01:30, 03:30, 04.15, 04:45 & 05:00 nu under natten/morgonen. Fatta vilken seg natt! Nog för jag tycker om att vakna mitt i natten för att se på klockan att jag får somna om..  men det får ju inte gå till överdrift ;s Drömde förövrigt om att jag hade en övervakningkamera i rummet. Var halvvaken men ändå trodde jag stenhårt att det var en där. Så i halvsömnen gick jag upp för att klä på mig ännu mer kläder. Men förklaringen lyder: Jobbade på banken igår, precis brevid valvet och där var en övervakningskamera som följde vad jag gjorde ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: