thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Som man passerat nån' sorts himmelsk port

Kategori: En vardag

Huva så vart det varit idag. Otroligt. Och det ska bara bli varmare. Ta imorgon tex. 30grader ska de bli! Det är nästan lite för varmt enligt min mening ;/ Men man ska väl inte klaga nu när sommaren äntligen är här :D
Skönt att man är ledig fram till Måndag. Då börjar sommarjobbet. Kommer bli drygt, men det är bara 4v. Ska bita ihop och klara av det :) Kommer ju kännas värt sedan i juli!
Åkte på min älskling idag. Skejten alltså. Helnice är den, dock måste jag dra åt skruvarna lite bättre. Eller jag och jag.. ska fråga om pappa kan det! Han är ju så att säga lite starkare än vad jag är. ;)
Den bejbin ska med ner till lund sen! Ner och skämma ut mig där också medans jag ändå håller på! ;D

Har inte bloggat så mycket på senaste. Känns som man inte har tid, och sen när man väl har tid så segar internetexplorer så mycket att man tröttnar på att sitta och skriva saker som ändå bara försvinner. Men får väl försöka bita ihop när ögonen trillar ihop så man kan få ner några rader iallafall. Händer ju så mycket saker :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: