thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Tar min sans till ro och jag förlåter dig - aldrig mer

Kategori: En vardag

Ja godmorgon då. Känner mig lite sådär idag, hatar frukost. Jag vet inte varför, men jag är bara så satans trött på att äta det! Kan det bara inte. Får börja med Billys Pizzor eller nåt sånt på morgnarna ;P Och kom inte och säg att det är helt kasst med lunch till frukost för det är de inte. Så äter man ju ute på jobbet ;D
Idag måste jag städa rummet. Det är ser ut som ww2 utspelades här. Knappt jag själv kan gå på golvet, och DÅ är det illa. Annars brukar bara resterande i huset klaga på att dom inte kan gå här inne, mene.. Ja, så nu blir det städning! Värst är väl alla arbetsgrejor som ligger mitt i vägen men som jag inte har en chans att flytta på ><
Kanske ska ta kort på röran, och göra "Före / Efter" bild? ;)

Så idag fyller lille Mummel (Sara) hela 18år. Grattis gammel gatan! :)
Vad annars idag? Städa, Nationaldagen och så ska ja till Erik senare mot kvällen och se på film :) Ska väl dra ut med brädan ett tag och finslipa på glidandet ;) Det eller fortsätta på noveller jag började på. Jag har verkligen världens fantasitorka! Det är läskigt ;/  Funderar även på om man skulle ändra layout och allt det där här på bloggen. Den jag har nu var ju bara temporer då matilda tjatade på mig att min andra var tråkig ;) Får väl sätta mig och göra en ordentlig denna gång som är lite mer att se på än Henrik Zetterberg! ^^

Börjar fundera ut tatuering som ska hända efter sommaren nu (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: