thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Träningsvärk och blåmärke stort som.. ja?

Kategori: En vardag

Vurpade på skejten igår (första vurpan). Så nu har jag ett rätt stort blåmärke på låret, men vasjutton. Krigsskador som mamma säger :D Skrapsår på knät, men de försvann fort! De gillar vi :) (även fast pappa ger mig onda ögat..)
Var ute igår och åkte för att avreagera mig lite. Och ja, så gick det när man har tankarna på annat håll än att tänka på att inte trampa fel. Får skärpa mig och inte åka när jag är så upprörd hädan efter!

Idag ska mamma beställa den där bikiniöverdelen. Så kommer den förhoppningsvis tills nästa vecka, eller veckan därefter. Men med min otur så kommer jag säkert inte kunna ha den ;o Då blir jag lite ledsen, sådär ^^
Men nästa vecka börjar även sommarjobbet. Målare.. yey.. 4v slit, men det är det värt! Totalt :) Får ju pengar den här gången. Bli kanon med lite cash nere i lund/malmö. Då matilda lovar jag att försöka hitta nya saker ;)

Idag ska jag ta de lugnt i solen tror jag. Fortsatte på min nuvarande novell igår ett tag innan Sebbe ringde. Behövde den pausen för jag fastnade efter vart femte mening. Är så seg när jag inte har någon kanon idé och känsla för det jag skriver. Vet inte hur det känns själv det här som händer, men tänker hur jag skulle reagera i bådas situation. Kommer bli hemsk novell, som vanligt. Men det ska bli intressant att se hur folk reagerar på den :)

nej, nu ska jag ta en isglass (som förövrigt är den godaste sortens glass) och schteka i solen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: