thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Bättre upp än så

Kategori: En vardag

Nu är det mycket bättre med halsen :) Den gör inte direkt ont längre! Dock tror jag inte att jag är frisk än, men det är ett tecken på att imunförsvaret kommit igång ordentligt :) Ska dock ta det lugnt de närmsta dagarna i helgen och se till att bli helt frisk till på Måndag! Ska se hur länge förkylningen stannar denna gång ;)

Blev aldrig något angelmaraton igår. Varken jag eller syster orkade. Istället blev det popcorn och se på Kustbevakarna & SSRS, samt spela snake2 på systers mobil. Skulle ta död på batteriet ;P  Senare kröp jag ner i sängen och kollade på Kitchen nightmare. Det är rätt kul program, trotts att de flesta resturangägarna bara skriker hela tiden. Kul att se hur äckliga dom är och vad för äckligt de serverade innan. Men jag hade lite svårt att inte gläppa, det var nämligen American Pie på 6an också samtidigt.

Idag är det då fredag. Kan tänka mig att det blir Tacos ikväll :) sweet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: