thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Dags att förnya?

Kategori: En vardag

image168 image167
Före och efter :)
bättre som brunett (som alla säger) eller? :)


Har suttit och spelat spel med resten i familjen sen halv sju :P Segt spel. Musikspel, det som jag suger på. Är gördålig på allt som har med film & musik att göra! Men men, låg lika dåligt till som pappa ett tag.. ETT TAG. Sen gick han om mig! >< skyller på att han fick vettigare frågor :D -shyshy-

Nu när jag typ är frisk så vill jag ha lov. Jag vill verkligen ha lov nu. Vill ut, roa mig. Träffa alla och bara njuta för fulla drag. Men nu är det bara en söndag kvar och sedan börjat stressen och allt djupt tänkande. Menar, jag har ju inte direkt fått ha något lov om man kan säga så :/ Och sommarlovet är 2½ månad bort. Jättelång tid! (Och nej, inga studiedagar och sådant för min del inte). Men får väl vara glad åt att jag fått helgen att vara något frisk iallafall. :) Får ta igen det nästa helg! Nu är det exakt 3 månader kvar tills jag fyller år :) (29 Juni). Vill man?

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    godnatt!

    2008-03-29 | 22:32:40
    Bloggadress: http://svartvitnagellack.blogg.se
  • Matilda säger:

    MYCKET bättre i bunt hår ;)blev asbra

    2008-03-30 | 00:04:45
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se
  • de du ;) säger:

    bästis =)<3 när ska vi ses igen då ;p

    //du vet vem^^

    2008-09-25 | 15:22:40

Kommentera inlägget här: