thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Fortfarande sjuk gott folk

Kategori: En vardag

Såhär ligger det till just nu med mina sjukdomar:
Tisdags började jag få ögoninfektion.
Förkylningen kom på Onsdagen, och då kom även halsont.
Lördags fick jag maginfluensa som höll i sig tills måndags (igår).
Och idag var jag hos läkaren och fick reda på att jag har körtelfeber. Så kul har mitt lov varit. Så kul kommer det vara ända fram tills nästa vecka. Får nämligen inte göra något annat än att ligga still, sitta still.. försöka äta igen efter tre dagars fastande magsjuka :P Men aja, lika bra att ha tråkigt & bli frisk :)

Det segaste med körtelfeber är nog att det inte finns något som kan hjälpa läkningen. INGET. Efter jag hade gjort "peta-bomullspinne-i-halsen-testet" för halsfluss så hoppades jag INNERLIGT att det skulle vara just halsfluss. Men ACK NEJ. Hade jag fått det  så hade jag varit frisk om dyra dagar med pencilin. Nu får jag vänta... och vänta :P Måste ringa till min mentor/måleriläraren som lyssnar och berätta läget nästa vecka. Får ju inte anstränga mig något, och därmed inte gå på praktik eller jobba på skolan :( Men det är så trååååkigt att vara hemma! Speciellt när alla andra jobbar och är i skolan då man är ensam hemma :s

jaja, har inte orkat lägga in bilderna på mobilen än så inge kul att visa! Ska sätta mig och leta digitalkamera jag :D Se om man hittar någon billig med skapligt kvalité iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: