thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

godmorgon i snö och sol.

Kategori: En vardag

Vaknade för en gångs skull senare idag. Hela klockan 8 ;) Jaja, har ju fått sova lite till iallafall. Har fortfarande massa slem i halsen och it hurts. Men det hoppas vi på går över :D

Fick ett brev från Arbetsmarknads..nått. Ska på intervju nästa onsdag (2/4) på Stadium Sportscamp :D Fick en chock när jag öppnade och såg orden "Inkallelse till intervju". Jag var nästan 100% säker på att jag skulle bli nekad till intervju. Men sedär, man har inte alltid otur ^^ Dock är det ju inte alls säkert att jag går vidare från intervjun, har nämligen aldrig varit på en sådan förut så lär väl vara görnervös så jag säger fel, men då vet jag ju iallafall hur det funkar :) Asglad! ^^ Dock måste jag leta upp Stadiums kontor. Fattar inte vart den ligger.. men det ordnar sig, ska inte var där förrän 18.15 på kvällen iaf :)  (Nej det är inte jobb som ledare).

Min dag blev sedan ÄNNU bättre av att dom visade HV71 - Timrå på tv! :D Och Vinst för de bästa med! SWEET AS HELL. Dock blev jag lite förundrad på hur domaren skötte sig. Han var inte direkt.. klar i skallen i alla situationer. Missade ett mål, solklara utvisningar som ledde till slagsmål.. fast.. det sista händer ju i alla matcher för HV nu mera. Mycket såna onödiga utvisningar för vissa ;)
Spänningen fortsätter, 1 - 1 i matcher.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: