thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Godmorgon

Kategori: En vardag

Har nu fyra timmar hål. Hade idrott i en timme. Försöker orka att gå in i duschen, men det är något som gör att jag verkligen inte orkar. Kom förövrigt knappt ur sängen i morse. Tisdagssjuk som vanligt.
Påtal om sjuk så tror jag att jag håller på att bli förkyld IGEN. Jag vill inte har inte tid! ;o Nu har jag verkligen inte tid att vara sjuk då vi måste bli klara med omklädningsrummet innan nästa Torsdag. -stress-

hittat ett par skor jag vill ha. Känner nästan att jag måste ha :D Nja.. kanske inte, men om är ascoola! VILL HAA.. dock kostar dem £40 (ca 400kr - 500kr) + frakt. oooch det har vi inte råd med - nej. tyvärr :(
Inte sett några i Sverige heller. Någon som vet får ni jättegärna säga till! ^^



image149

Heelys Skates Rave

Kommentarer

  • jocke säger:

    tss på dig du;)

    2008-03-11 | 11:56:34

Kommentera inlägget här: