thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Gör go musik man inte hört på ett tag

Kategori: En vardag

Sitter och lyssnar på gamla favoriter. Mest Hammerfall och Helloween :) Har även lagt in lite Gary Moore och Kamelot. haha även en låt med Ricky Martin! Gör go :)

Sitter och väntar på att min far och syster ska komma hem så jag kan få mat. Pappa borde vara hemma snart, men syster slutar inte förrän 5.. WHA! Aja, får gott vänta som alla andra ;P Har förövrigt börjar måla  omklädningsrummet nu. Har färg över hela armarna nu känns det som.. Fast har iof fått bort det mesta från händerna. Kan inte riktigt se hur vi fick ihop det med färgerna..  men Sara säger att det kommer att bli bra, så alla får skylla på henne om det ser förjävligt ut i slutändan ;)

Var på tandregleringen idag med. Klockan 7.10. Folk kan ju gissa hur jag har varit idag? Har i princip fnissat och småskrattat åt ALLT. Allt alla andra inte tyckte var kul skrattade jag så jag tjöt av. (inte riktigt så att jag tjöt kanske.. men.. näst intill iallafall!). Varit en rätt kul dag iallafall ;)

Har fortfarande kort på mobilen som jag inte orkar lägga in.. så kort kommer dröja lite :)


-----

Kommentarer


Kommentera inlägget här: