thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hockey, melodifestival och grillat.

Kategori: En vardag

Grillade idag. GÖRGOTT!  Älskar grillat kött, det var i princip det ända jag käkade ;) MUMS så det sjunger om det. Ett stort + var att det var sol och rätt skönt ute :) Man behövde ingen jacka direkt! häärligt.
Nu är det hockey. Timrå - MoDo på tv (timrå leder). Hv leder även sin match :) just nu 1 - 3!!
ääälska hockey<3
Nu är den även melodifestivalen strax. Dilemma, vad ska man se? ;) Har missat större delen av matchen så får bli melodifestivalen :) Vill höra nordmans lårt ikväll. Dock är jag säker på att han inte kommer vinna, men det gör inget. Jag är glad att han slog ut Carola :D Dock kommer väl säkert de två som jag mist vill se på "prispallen". Nämligen Amy Diamond och Christer Sjögren. Jag ryser av obehag bara jag hör dem. ;P
Så nu blir det att ta fram ostbågarna och blanda till sig ett glas saft och bänka sig :)

Kanske skriver mer imorgon, får se vad det blir för tid. Ska nämligen fortsätta städa och rensa min garderob under dagen. Har rätt mycket skit som jag aldrig använder. Dock har jag svårt att göra mig av med saker.. Jag tänker som "tänk OM jag använder den i sommar?". haha Yeah, right becca ;P


Hörs la! GÖÖTT mä hockey!


---

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Jag väntar på att du kommer in på msn, har en sak att säga :P

    2008-03-17 | 19:00:07
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: