thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lördagkväll, innesittarkväll?

Kategori: En vardag

Det var länge sedan jag satt såhär vid datorn. Kommer ihåg varför jag slutade, det är ju hur segt som hellst :s Finns ju typ inget att göra? Man kanske skulle ta och sätta på en film istället. Detta blir man bara seg på ^^ Sitter och pratar sommarplaner, samt framtidsplaner. Ser fram emot sommar. Har lite saker jag vill göra! :)

x Sommarjobb
x Lund/Malmö
x Stockholm
x Köping (?)
x Krogbesök
x Sola gärnet
x Junifesten
x Augustifestivalen (som dessvärre är karnival..)
Måste dessvärre köpa ny bikini i år.. IGEN. Så blir att testa på cubus :) Måste ju ha en i år! Ska ju bada lite mer än förra året.. 1 eller var det kanske tom. 2ggr? :P

Kommentarer

  • Cila säger:

    Du vet väl att Cubus har väldigt små storlekar? Inte ens jag kan ju ha de storlekarna :P. Tacka vet jag stadium ^^

    2008-03-29 | 23:18:26
  • Tobias säger:

    svar: tack så mkt :)

    2008-04-01 | 08:35:47
    Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: