thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Magvärk och trötthet

Kategori: En vardag

Ush har ont magen. Har även sovit dåligt de tre senaste dagarna. visserligen somnat runt 10 - 11 (!!) men det är pga att jag är så trött. Har vaknat 7 varje morgon med magvärk :/ Inge vidare kul.. men så är det ibland.
Höll på att bli ett köp i fredags på Veromoda, men desvärre satt tröjan tyvärr inge bra. Synd :)

Nu är det även dags för slutspel! Hoppas att HV väljer ordentligt nu. Vore kul om dom mötte Skellefteå (stavning som en kratta?). Där har det ju varit lite sådär till och från med poäng. Men vi får la se :D
Läste på aftonbladet att 30.2% tror på att HV71 kommer att vinna.. men jag är tveksam :P Dessvärre är jag det, men ja.. sålänge dom inte klantar sig mer så går det nog bra :D

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv och hoppas på att magvärken försvinner. Segt om det ska vara såhär hela dagen ><
adjö!



----

Kommentarer


Kommentera inlägget här: