thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

nackspärr och ryggvärk

Kategori: En vardag

Ush, har ont i nacken så det skriker om det. Jobbig känsla :( Men det är väl för jag även har ont i ryggen. Tror det är träningsvärk.. som.. jag inte är van vid att ha i nacken :P Men det går snart över!

Ultraseg dag idag. Idrotten blev jag ägd av ALLA på pingis då jag suger totalt i det. Sedan svenska där projektet  blev klart och inlämnat. Har bara två bokrecensioner nu :D Sedan samhäll där vi fick gå hem och jobba. Blev klar med allt till samhällen när jag kom hem. För en gångs skull gjorde jag det tidigt så jag slipper tänka på det senare. HATA pluggilugg.. Är trött. Hatar tisdagar ^^

Funderar på att smörja in nacken med iprensalva så det kanske inte gör lika ont när jag ska sova. Har inge roligt att skriva idag. Inte hänt nå roligt så.. ;P


----

Kommentarer

  • Cila säger:

    Hoppas nacken blev bättre :)

    2008-03-05 | 12:46:54
  • Joohanna < säger:

    ajjj för träningsvärk dö :P

    2008-03-06 | 16:42:59
    Bloggadress: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här: