thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nej men goddag!

Kategori: En vardag

Ja, det var ett tag sedan jag skrev. Men här är jag igen ;)
Nu är det 3v kvar till påsklovet, vilket betyder att det är 4v kvar till praktiken. PANIK. Vad ska man ta sig till? Är nervös så jag spricker. Dock har jag inget att vara nervös för egentligen, men det är väl en såndär "nervös-mage-pryl" som man alltid får för nya saker! ^^
Nu har jag blivit övertalad också. Mitt busskort går ut på tisdag (4 mars) så då blir det att börja CYKLA. Dock måste jag köpa bromsar till min egna cykel, men får låna min kära faders cykel sålänge :) Hoppas bromsarna på den fortfarande funkar och inte skriker som då ;) Kommer dö.. Jag har absolut ingen kondition kvar sedan jag slutade träna. Så ja, ska hålla skrivkontroll här i bloggen så får vi se hur det går ;)

Annars tycker jag att Christina aguilera är den vackraste artisten hittills :) Menar.. hon är perfekt? Eller.. inte helt kanske, men näst intill. Och så har hon ju den sötaste lille sonen också. Tänk om han får sin mors utseende och röst. Ny barnstjärna på G?

image142image143

Kommentarer


Kommentera inlägget här: