thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nu kanske det går bättre.

Kategori: En vardag

Såhär ser mina sjukt mjuka och underbart sköna tofflor ut :) (Inte så bra bild, har ju trottsallt ingen bra kamera.. men ni ser ju vad det föreställer iaf ;) + dom är ljusblåa!)

image154
Köpte dem på Jysk, 15:-


Samma dag var vi på Citygross, och där hittade jag det mest skummaste läsken jag sett. Alla säger att den fanns förr, men jag har då aldrig sett eller smakat den. Men iallafall, köpte den för att testa men blev lite besviken. Den var inte speciellt god, och så smakade den inte alls som Körsbär tyvärr :/ (Men jag fortsätter att skylla på att det var min hals som gjorde den äcklig. Fick ju skiten då ;)


Måste säga att jag är grymt jävla äckligt besviken på en del människor. Bara för att det inte passar för dem, så ska inte vi få säga vad vi tycker. För vi fick aldrig säga adjö!
Andra gången jag inte får säga farväl :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: