thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Timberlake och 50 cent

Kategori: En vardag

Förr ogillade jag Justin så det skrev om det. Jag stod knappt ut med hans musik. Men nu vart efter det senaste året så har jag börjat falla för hans musik. Det tar ett tag innan man lär sig lyssna på de nyare låtarna med honom, men när jag börjar lyssna på hans "gamla" låtar så som "What goes around comes around" så börjar de fastna mer och mer. Han har rätt skön stil på sina låtar :) Me like!
Det ännu mer otroliga är att jag börjat gilla få av 50cents låtar. Har aldrig förstått mig på honom egentligen, men även han har ett skönt sätt. Sweet music på nått sätt. Ja, syster jag har blivit lite hiphop-nörder :P

image157image158
Bilder: google

image159
Vill ha denna (:
Affär: Hollywood
Kostnad: 449:-
hemsida: www.hollywood.se

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Jo det får man säkert, men man badar ju mest med ryggen uppåt, och magen är oftast under vattenytan. kan ju hända att man får lite, men då kan man ju bara sola på det så det blir jämt :) jag tycker de är assnygga iallafall :D

    2008-03-27 | 14:14:46
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se
  • Matilda säger:

    Om det bara är lite så jämnar det ut sig :) annars finns det sololja, som man bara tar på det vita, så jämnar det ut sig, eller så finns det brunutansolstick, som gör att solen kommer åt adbra där. fast bäst är ju att försöka undvika det :P

    2008-03-27 | 15:50:18
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: