thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Trött, seg och fortfarande rätt nere.

Kategori: En vardag

Dagen har varit så satans seg. Även fast jag började 10 så har den varit oändlig. Stannade visserligen kvar till halv fyra när vi fick sluta redan vid två. Jävla nötter jag & sara är ;P
Men vill man bli klar så vill man. + att nestor har en plats för någon utav oss på.. öh.. något företag som vi kan få gå på praktik :D De är riktigt nice. Dock var det bara en plats och jag har inget hört från någon.. så om sara får en egen plats så får jag den platsen.. annars får vi lotta ;)

Snart påsk. Funderar på att köpa MASSOR av godis, men mamma eller syster lär väl hinna före. Det gör dom alltid ;P Våran familj har en tendens till att köpa godis. Och när vi köper godis så blir det MASSOR av godis. Det är ju så billigt på Europrice så man kan lika gärna passa på ;) aja.. that's it!

Är rätt ledsen, fortfarande. :( Alla säger "ja, men det var nog lika bra så han inte låg sådär ännu längre. det hade nog blivit jobbigare!". Ja, det är sant.. men man mår ju lika kasst för det. Man är ju asledsen iallafall. Han betydde för alla, han var så go den sjukt underbara människan :( Han var som farbrorn vi aldrig fick. (Har bara fastrar).
Hoppas du har det bra där du är, och att du inte lider längre.
Vi saknar dig så enormt.
Vila i frid<3


-----

Kommentarer

  • jocke säger:

    jag bidrar ganska rejält till godisätandet;)

    2008-03-13 | 18:59:26

Kommentera inlägget här: