thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Agaaain

Kategori: En vardag

Fem sanningar igen då!

1. Jag doppar min pomme på mc donalds i glassen. Låter äckligt, men det är gott, tro mig! Alla blängde snett på mig när jag började med det men nu har jag fått över folk på min sida. så nu köper tex alltid madde glass och jag pomme. Asbra, testa vet jag (;

2. Jag skulle lugnt vilja byta kön. Faktist, fatta va kung att va kille ;D Då kan man pumpa hur mycket man vill och slåss utan att folk tror man är idiot till fjolla för man är tjej!

3. Även fast jag har handskar på mig när jag arbetar så har jag ändå färg ÖVERALLT. Allt från hela händerna, hela armarna till ansiktet och nacken. Till och med knäna är färgade!

4. Jag tjatar alltid 2 månader innan om att jag snart fyller år, bara för att uppmärksamma folk om hur glad jag är för att jag snart fyller år. Inte för presenter, det är inget viktigt (inte jätte iallafall 8-)) nej utan för uppmärksamheten ;)

5. Jag slåss när jag bli ägd. Om någon säger något som gör mig tyst och jag inte kommer på något så smäller jag till istället. Frustration kan vara förjävligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: