thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Du lovar förändring och mitt hjärta viker sig

Kategori: En vardag

Var hos läkaren idag. Så nu har man fixat med allt, så förhoppningsvis kommer det här att funka för mig. Annars kommer jag bokstavligt talat få damp. ;s
Men hur som haver så var min käa mamma med och vi gick sedan på stan efter det. Införskaffade lite saker! Otroligt att den enda gången man handlar något är med just henne ;) haha

 
Kalsonger 25:-
Kortbyxor (H&m lillgrabbsavdleningen) 79:50:-
Solglasögon (H&m) fick av mamma (:
Mascara (H&m) 96:-

Ja, som ni märker är jag ganska billig i drift. Hatar när kläder kostar mycket.. och varför lägga ut 300kr på ett par kortbyxor när det finns för 80kr? ;D

Imorgon blir det Patrik isaksson i hörsalsparken 19.00. Jag älskar Patrik Isaksson, han är så sjukt underbar. Ungefär som.. Håkan Hellström är för en del ;o Ska dit med Jimmy, kan bli skit kul. Annars gör vi det skitkul! Så är det bara, kommer säkert skrika halsen av mig! Hittat en "ny" favorit - "Aldrig mer". Texten är så perfekt. Den passar in på så många, och på så många sätt. Me like very mutch! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: