thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Fredag ska väl vara en lyckodag?

Kategori: En vardag

Skitdag. Orkar inget, vill inget. Allt går under för tillfället. Hade jag inte varit i skolan så hade jag nog legat och stirrat upp i taket. Försöker behärska mig och ta det lugnt som dom säger. Försöker se hur allt blir framöver. Nu är det snart sommarjobb, pengar. Sedan LUND! Förhoppningsvis 2v om jag får det för moster och alle :)
Vill bara här ifrån.

Sitter just nu på samhällen och tvingas vara kvar för att hans ska prata med oss om antagligen betygen eller så. Se hur det går för mig ;) Sitter och kollar massa skejtklipp med bränna. Jävla människor alltså ;o
snart kommer facket hit och ska prata. Slipper halva tiden eftersom jag ska till läkaren. YES, må ännu bättre (....)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: