thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Godmorgon världen!

Kategori: En vardag

Nu skrämmer jag mig själv. Vad gör jag uppe såhär dags? Sen när är jag uppe innan 10 på en helg?! haha, jag börjar bli lite weard ;) Men det är rätt skönt att gå upp tidigare och bara va :)  Frågan är.. vad ska man göra idag? Mer än att fixa allt till imorgon vill säga. Bara två veckors praktik kvar för den här perioden :D Sedan är det jobbjobbjobb = MONEY. Då blir det mer värt :D
Men till saken. Vad gör man på en söndag som har ruskigt dåligt väder? (kallt, molnigt och jävligt).

Man kanske skulle ta och käka lite frukost och hoppa in i duschen snart. :) Är hungrig! Det är skumt för det brukar jag aldrig vara på morgonen annars. Food, here i come ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: