thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Har fått utslag på armarna igen

Kategori: En vardag

Nu kommer torrutslagen från färgen :) Tvättade av armarna med vatten ocg gnuggade ordentligt. Så fort som fan på med Helosansalva. Dock svider det som sjutton, men hellre det än att det kommer spricka som det gjorde på fingrarna ;P Får börja smörja varje dag hädan efter.
Har faktist varit duktig idag. Fyllt på min vattenflaska 2ggr! Dock var det ingen konst att få i mig all vätska eftersom jag i stort sätt svettades som en gris och det var varmt. Varmt + rörelse = .. ja, ni hajjar.
Fick btw mina nya arbetsskor idag! GÖRSKÖNA. Får hoppas de sitter bra resten av tiden nu bara :) Slapp Stålhetten (YES!) så nu kommer jag inte få blåser på fötterna efter en dag. Det är nice :)

Imorgon är det lillfredag för min del. Att gå till skolan på fredag känns inte direkt så ansträngande (även fast det blir till att plugga eftersom jag missade det sist). Gör skiten hemma över någon helg så är det finito sedan. Asbra. Så heelg. Dock vet jag inte om det blir så kul som jag hoppades.
Vill så satans gärna träffa pojken, men jag vet inte om de kommer bli så :/ Ska fira syster med släckten på lördag, beror ju på om han är frisk eller inte.. eller har något annat att göra. Kommer kännas skitsegt om vi inte ses i helgen, fick ju aldrig träffa honom förra veckan. Så ni kan ju fatta hur mycket jag saknar fanskapet :P
Niklas, make space for me? (A)

Såg som sagt på Life igår. Var riktigt bra :D Skrev ett långt inlägg igår, men det försvann ju.. givetvis. Men hursomhaver så var den asbra!  Life, tisdagar 20.00 på 3:an.






Snälla säg att jag får ett, snälla säg att jag får ett.. (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: