thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hemma hos Nicke (:

Kategori: En vardag

Sitter just nu hemma hos älsklingen, vid hans dator. Själv ligger han och sussar så gott så. Jag åandra sidan kan inte ligga kvar såååå länge när jag sover hos någon annan. "Hon har myror i brallan.." ;)

Så besviken jag blev igår! Sverige - Kanada. USH.. och jag ogillar alla som klankar ner på Lundqvist, han gjorde så gott han kunde genom hela turneringen. Man kan inte vara 100%ig varenda match. Det är en omöjlighet även för de bästa och mest vältränade. Men tellan gjorde ett bra jobb sen när han kom in, dock räckte det ju tyvärr inte.. men som sagt, man kan inte alltid vara bra eller vinna :) Nu får vi se mellan Ryssland och Kanada då. Vilka ska man hålla på? Ryssland vill jag egentligen inte hålla på, gillar dem bara inte. Men Kanada är så förbaskat diviga och tror att dom äget hela hockeyvärlden. Dilemma dilemma!

Ne, man kanske skulle ta och väcka sleeping beauty så han inte sover bort hela dagen ;P
tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: