thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hush little baby, don't you cry

Kategori: En vardag

Rätt söt låt ändå, Eminem - mockingbird (:

Det är verkligen deprimerande väder ute idag. Iskallt och ruggigt. Men inte förändras humöret för det inte :D Finns så mycket man vill göra, men knappt orkar. Får ta och se på film istället (; Filmtips någon?
Ser för det mesta bara krigsfilm, men det är inte kul att se dem när man redan kan dem utantill. Visst, har en del man inte sett på ett tag men de flesta är rätt kassa ändå :/ Så får väl byta genre för en gångs skull (:
Skulle behöva plocka upp i rummet med. Mina arbetskläder ligger lite här och lite där. Man är så trött när man kommer hem från praktiken att man inte bryr sig om vart man lägger kläderna. Slarvig som jag är :P

Man kanske ska ta lite kort? :) var ett tag sen kag hade kameran framme och tog skapliga kort! DET är tidsfördriv, men ett roligt sådant. Har inte fantasi nog att skriva eller göra något i ps så får bli kamera sen när jag tröttnat på att sitta här :) Blir det några kort så lägger jag upp dem!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Filmtips ? :)
    En film som jag såg igår kväll som är helt okej och som är både rolig och romantisk är Nanny Diarys. Defentivt värd att se enligt mig =)

    Ha det bra

    2008-05-18 | 15:10:41
    Bloggadress: http://splittratglas.blogg.se

Kommentera inlägget här: