thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Inget är värt utöver ett sånt liv

Kategori: En vardag

Tjo och tje. hah, har varit en rätt bra dag idag. Trotts att jag tappade humöret.. lite :) Men som folk vet så har jag absolut inget tålamod när det verkligen är jobbigt. Och sedan blir värre. Som idag, målade upp en fondvägg. Första rundan gick skitbra att spara, inget kladd utanför alls. Så kladda resten.. så blir de fetränder, humöret sjunker. Sen andra rundan så kladdar jag ner ALLT (..) och färgen tar slut. Så var tvungen att göra en sak man inte får göra, nämligen lämna ungefär en halv vägg omålad :) SKITBRA. Får mer färg imorgon ;P
Men allt slutade med att Robban (han jag jobbade med) skrattade åt mig och jag fick gå hem 45min tidigare.

Tänkte visa lite kort jag hade på mobilen, men som jag avrit påtok för lat för att lägga in (;

    

1. Milkshake ala becca, blev mer sorbe ;p
2. Mutad! Arbets t-shirt, fick två st (:
3. Ja, jag tyckte själv det såg lite kul ut. Vad kan jag varit i mitt förra liv? (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: