thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag hatar att vara tjej.. ibland!

Kategori: En vardag

Fyfan för att vara tjej! Ibland bli jag mer trött på det.. fast ändå är det en bra grej ibland. Men idag skulle jag gärna byta till kille för ett tag. Gick hem från praktiken pga att jag varit spyfärdig hela morgonen pga mensvärken :( jag HATAR det här. Så nu Matilda får du hjälpa mig, vad ska jag göra?
Måste ringa ungdomsmottagningen sen. Se om dom nu har öppet! Såhär kan vi inte ha det varje månad.
Ska bädda ner mig i soffan nu med värmedyna och tycka synd om mig själv till en film. :)
.. se om illamåendet försvinner så kanske man ska ta lite te eller milkshake ala becca!
Se ya!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    jag vet inte, du får ringa dom och prata! se ifall de kommer på något bra, det måste dom göra :P

    2008-05-12 | 19:29:05
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: