thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Och det bara rullar på.

Kategori: En vardag

Det är lika kul varje gång grabbar tror man är en liten och inte kan något. Det var så att de kastade basket på tivolit. Ni vet, där korgarna är 2 - 3m upp och pyttesmå? Alla fyra missade.Och gu vad jag skrattade. dom var ju sååå bra. Så utmanade dom mig, jag är ju skitkass eftersom jag är så kort & mesig ;)
Men ack ack, på första försöket fick jag i båda bollarna och därmed vann jag ett stor playboykaninhuvud som madde fick. Jag nöjde mig med att jag ägde :)
image204


Vet redan vad jag ska önska mig när jag fyller år. I år blir det inte bara pengar vet ni eftersom jag har sommarjobb (ja, jag måste bara tjata om det hela tiden för jag är så glad över det ^^) så kommer ju få en liten slant till sommaren :) + att jag fyller ju år i slutet av Juni. 29:nde för att vara korrekt. Eftersom jag redan köpt digitalkameran som jag ville ha, och inte behöver någon ny mobil så blir det saker jag vill ha men egentligen inte kommer köpa själv för jag är på tok för snål & fattig för :)
Tex. Lite mer märkes skateboard då jag är nybörjare och troligtvis kommer ha sönder den om den är billig och inte tål smällar ;) Så ska jag önska mig en basketboll med. Vet, dom kostar typ inget, men det är roligare att önska sig sakerna för alla klagar jämnt på mig att jag inte önskar mig roligare saker. Så, där har ni :)

image205
Där är förresten min nya jacka :)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Oj, stor den var :P

    2008-05-04 | 19:58:29
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se
  • Nicke säger:

    Haha där snackar vi porrkanin :d

    2008-05-05 | 18:46:36

Kommentera inlägget här: