thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Saft funkar perfekt när man är varm

Kategori: En vardag

Sitter och dricker persikosaft och tänker. Har världens klump i magen, läste något hemskt. Så är jag jättesugen på att skriva ny låttext, eller kanske en novell? Hellst lyrics :) Men jag har inget att skriva om. Får klura lite på det där. Ta med en lapp och skriva upp meningar och ord jag får upp i huvudet på jobbet imorgon. Den perfekta inspirationen är när jag dagdrömmer. Gör det i stort sätt hela dagarna, vad jag än gör. :)

Nu ska ni få se något som får min familj att skratta lika mycket varenda gång.. vilket är varje dag. Ser tydligen skitrolig ut, men de kläderna är asnice att ha på sig. Riktigt "avkopplade från jobbet" :D
(Ja, ni får skratta hur mycket ni vill ;P)


klicka^


Om världen skulle falla sönder och samman
skulle du, skulle du stanna hos mig
skulle du va varje minut
?
Niklas<3




.. hoppas jag får ett! :D

Kommentarer

  • nicke säger:

    haha jag känner igen dom där brallorna ;>

    2008-05-07 | 23:45:17
  • Matilda säger:

    Haha såg soft ut iallafall ;)

    2008-05-08 | 08:54:29
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: