thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Seg, träningsvärk och övertrött.

Kategori: En vardag

Man är ju inte lite seg idag. Nej, jag är inte bakis. Drack inget igår, eller jo. En cider. Kroppen är helt slut pga jobbet och att jag snubblade igår över en gräsmatta i Folkets Park. Gjorde världens vurpa :D haha. Så sov jag ju inte bra igårnatt då jag samtidigt gick upp 5.15. Det kände man av igår kan jag lova. Ville bara hem till sängen hela tiden. Imorse orkade jag inte gå upp. Ville ligga kvar i sängen hela dan och sova. Men kände att det är lika bra att gå upp så man kan sova senare. Lär nog inte bli så mycket där ikväll eftersom det var så tråkigt igår.
Imorgon därimot kanske vi ska tillbaka :) då kanske det är lite mer roligt folk där också. ^^

Har ju lite saker att berätta ja.
1. Har sommarjobb nu. Ringde och fråga de min handledare och han sa ja. Så nu har man 3v målerijobb i början av junimånad :) Yes! Men mest är det för jag vill tjäna in timmar. Annars hade jag sökt nått annat. Så att jag tjänar lite pengar är inte heller fyskam.

2. Var vid minneslunden igår med madde. Lämnade en liten hemmagjord buket och två brev. Var inte lång ifrån att börja lipa flera gånger. Men på något sätt klarade jag av att hålla det inne. När vi väl satte oss på moppen och åkte iväg fick jag tårar i ögonen när jag sa "hejdå.. vi ses nästa år igen. Vila i frid vännen." It hurts, jao.

image201 image202

Kommentarer


Kommentera inlägget här: