thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Skulle du och jag gå samma väg tillsammans?

Kategori: En vardag

Deep, i'm feeling deep tonight. Kan inte sluta grubbla, det har fastnat på skallen nu.
Ungefär som mina dagdrömmar om dagarna (de jag har för att få tiden att gå fortare). En del är så sanslöst dumma att jag blir ledsen på mig själv att jag ens får en sån dröm. Men det är ju som med nätterna, jag kan inte välja vad jag ska dagdrömma om. Det går inte att tvinga fram något.
BTW är jag ensam om att göra gester, viska och leva in i dagdrömmarna när ingen annan ser?

Grubbling på G. Men ibland kan det vara bra, det brukar hjälpa en att fatta bra beslut. (Även fast mina inte varit dom bästa genom tidern..) Men man är ju inte bra på allt inte :)
Ush vad lat jag känner mig när jag inte orkar lägga in kort från digitalkameran ^^ Så lägger upp ett kort som en polare fick mig att ta när jag stod och målade den förbaskade fondväggen ;p

image215
komentar; Ja, ungefär såhär glad var jag just då ;P
(min näsa såg rolig ut.. så censur ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: