thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sol hela helgen

Kategori: En vardag

Gud vilken underbar helg! Har gått i linne och shorts hela tiden :) Och så min nya t-shirt såklart!
Hade hela släckten här hemma igår för att fira syster. Blev görvarmt på baksidan. Men skönt, och så blev man ju brun på köpet. Dock vill jag egentligen inte att det ska vara såhär bra nu, för då kommer det säkert regna halva sommaren. Och då kan jag slå vad om att det är halva sommaren kommer vara MIN LEDIGA del. Haha men ja, hoppas det är min jobbar del, det gör inget då :) Iof kommer jag att få shorts och tshirts så det gör inget om värmen lägger sig på lite grann. Ska jobba utomhus ;D

Idag ska jag bara sola, och montera ner min säng då. Klarar inte av att sova i den längre, har skitont i ryggen :( Får bli madrasser på golvet så länge, ska få mormors säng sen när hon flyttar :) Hoppas den är skönare!
Iof tror jag det mesta är skönare än den där förbannade sängen ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: