thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Svettväder ute :)

Kategori: En vardag

huuva vad jag svettas. Var nyss hos tandläkaren och slipade bort ett hack jag hade på en hörntand. Så nu har man ännu finare tänder :D De är nice! Så putsade dom lite extra så de skulle bli meeer vita. asbra.
Så nu sitter jag på faders jobb och väntar på att mamma ska sluta och att han ska basta klart. Passar på att sno datorn ett tag, finns ju inget annat roligt att göra. Så är det ännu segare att läsken kostar 4kr och jag bara har två ;) haha men vatten duger lika bra vet ni!

Idag ska jag bara ta det lugnt när jag kommer hem. Köpa hem massor av läsk som sagt och njuta av solen. Orkar inte göra något annat. Bara softa och ta det lugnt i trädgården med iskall dricka. Då kanske jag till och med kan börja på en låt eller kanske om det blir en novell som jag har känslor för. Har en speciell känsla, som jag dock inte kan förklara, innom mig som jag känner att jag kan få ner på papper. Den känns lika stark som ni vet dom där träden som har så mycket pollen att det känns som man går in i vägg av illaluktande molekyler? ;)

ÅH! märkte precis att dom hade chokladbollar för 2kr! YES. Mumsmums :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: