thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Tatuering

Kategori: En vardag

Jag och mamma hade lite kul förut, bad henne rita upp tatueringen jag vill ha. Tycker jag själv passar i den och den är snygg :D Dock var det svårt för henne att rita med tusch så den är lite sned.. och sådär. Lite stor kanske, men det är huvudsaken hur den kommer se ut på ett ungefär. Fastnade för den :)
Mamma: Nej, det är ju inget snyggt. Den ska vara mindre.. och längre ner. Det är INTE SNYGGT.
Pappa: Det där är ju en äkta fylletatuering. Tänk när du får barn, då kommer du ångra dig när dom frågar varför du varit så pinsam och gjort den där!

Taskigt :( Men man får ju tycka vad man vill som dom säger :) Har två till jag vill ha men jag tänker inte rita upp dem där jag vill ha dem. Får köpa klisterpapper och sätta fast dem på det sättet :) Clas ohlsson nästa!

Jag hatar att ringa till ungdomsmottagningen. Dom fanskapen svarar ju inte. De bara låter telefonsvararen ta all skit ;o DÅLIG STIL FÖR OSS SOM VERKLIGEN BEHÖVER ER! .. aaaah just det, just ni!

Kommentarer

  • Moster säger:

    Ville oxså vara kille - åtminstone för en dag - när jag var yngre. Men det var av andra orsaker ;-) Numera är jag jäkligt tacksam att slippa vara kille för de är så mesiga...

    Och du är inte ensam med att doppa pommes i glassen - Alle gör det oxså...uuuurk...

    2008-05-13 | 20:54:52
    Bloggadress: http://www.nogg.se/Catharina
  • becca säger:

    Ja,du gumman. Tur att den försvann i duschen.

    2008-06-05 | 20:43:54
    Bloggadress: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: