thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Trött och seg som en vanlig Måndag

Kategori: En vardag

Ush vad svårt jag hade att sova igårkväll. Hade vänt på dygnet totalt. ALLT var helt plötsligt fel, var för varmt, kläderna band fast mig, täcket låg fel.. haha ^^ Typiskt mig på söndagar! Är så dum som sitter uppe på helgerna när jag behöver sova ut ordentligt. :)

Var och jobbade i krokek idag. Målade fasad utom hus på en camping. Ush jag hatar att måla med oljebaserat, man blir helt förstörd i skallen efter ett tag! Eller som Jonas min handledare sa: "Ja, när jag var i din ålder så blev jag väääldigt hängig". Det är ju positivt att höra när man arbetar ;) Ska ut dit imorgon igen och måla klart med grundfärgen. Hoppas bara det är skapligt väder så man varken behöver svettas som en gris eller stå och frysa. Jobbigt det där med väder ibland alltså. :)

Idag fyller min coola moster år förresten! 25 var det va? ;) GRATTIS MOSTER<3

Ska snart köpa min skateboard med! Får den i tidig födelsedagspresent av mamma och pappa! :D It makes me smile like damn! (Just like somthing more ^^). Sen får världens skratta hur mycket dom vill när jag kommer rullande och ser skitrolig ut! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: